להתחברות

מחקר איכותני

מניעי גברים בהסבה לחינוך | עמוד דיון

In order to view the discussion -please log in.

תוכן עניינים

חלק ב'

לקריאה

תגובות אחרונות

user profile image
כרמית חדד - צהובים
26.06.2019 13:54

התמה הראשונה היא סיבת ההסבה. כשהמרואיין נשאל "מה היה חסר לך בתפקיד הקודם, שקיווית למצוא בחינוך", ענה "קודם כל סיפוק!"

user profile image
טל ברזילי - חומים
30.05.2019 1:07

היי שלום, התמות המועלות מפורטות ומעניינות. סקרנית לראות התפתחות החקר. בהצלחה בהמשך.

user profile image
רוני דנון - שחורים
20.05.2019 15:10

היי, שתי התמות שהצגת ענייניות מאוד  ובאמת מחוברות לנושא המרכזי. התמה השניה שהצגת באמת מרכזית מאחר ויש לה השפעות רבות על התהליך עצמם.

user profile image
דור טלבי - שחורים
20.05.2019 14:38

היי דר, אני בוחרת להתייחס לתמה הראשונה, היא ברורה ובהירה ונראה כי תמצאו לכך חומרים רבים ושונים

user profile image
דר דומב - צהובים
19.05.2019 17:07
תמה 1- ראיון 1: "פחות התחברתי לעבודה, לא מצאתי מקצועות שמעניינים אותי בכיוון הזה" ציטוט זה מדגים את תחושת החוסר שביעות הרצון מהעבודה הראשונית. ראיון 2: "זה שעברתי למכירות היה טעות מבחנתי. עסקתי בזה הרבה זמן, עשר שנים. ואני חושבת שבדיעבד זה היה טעות. קצת מכרתי את נשמתי". כאמור משפט זה גם מדגיש את תחושת חוסר השביעות מהעבודה הראשונית. תמה 2- "מאוד מאתגר, מבולגן, לא מובנה, צריך לבנות הכל מאפס, בלי הנחיות כמעט" (ראיון 1) "בסופו של דבר בספטמבר אני כן אלך לפורמלי. אבל את יודעת אני לא יודע אם אני אחזיק מעמד. מאוד קשוחים. צריך אופי מסוים. וצריך למצוא את הבית ספר שמתאים לך" (ראיון 2) שני ציטוטים אלה מציגים הוכחה לכך שמקצוע ההוראה מאתגר יותר משחשבו לפני כן ועלול להשפיע על תהליך ההסבה.
user profile image
דר דומב - צהובים
19.05.2019 16:54
תמה 1: סיבת ההסבה- בראיונות עלתה סיבה עיקרית להסבת המקצוע שהיא חוסר שביעות רצון מן המקצוע הראשוני. סיבה זו היא מרכזית ביותר היות והיא הבסיס והמקור הראשוני לרצון בשינוי. תמה זו הינה אחד המניעים המרכזיים העונים על שאלת המחקר. תמה 2: אופי העבודה בשטח- המרואיינים מציגים תמונת מצב תובענית ומאתגרת. התמודדות עם עומס, חוסר שיגרה והעדר תמיכה מצב המערכת. תמה זו היא מרכזית כיוון שהיא משפיעה על התהליך שהם עוברים במסלול ההסבה. המציאות שהם פוגשים בסוף משפיעה להם על כל התהליך וההחלטות.
user profile image
דר דומב - צהובים
19.05.2019 16:40

שאלת מחקר: מהם המניעים של גברים אקדמאים בעלי מקצועות חופשיים או טכנולוגיים – לבצע הסבה מקצועית לחינוך? שדה המחקר: סמינר הקיבוצים שיטת המחקר: ראיונות

מקורות קשורים

משתתפים